Pomoc: Schowek systemowy, ZarządzanieSchowek jest specjalnym miejscem w systemie do którego treść a nawet całe moduły treści mogą być tymczasowo skopiowane lub przeniesione. Elementy umieszczone w schowku mogą być następnie wklejone w nowej lokalizacji.
Zawartość schowka może być zarządzana indywidualnie. Możesz usunąć lub wkleić dany element wybierając właściwą ikonę operacji. Możesz także zupełnie wyczyścić schowek przenosząc jego zawartość do kosza - wybierając z menu opcję Wyczyść Schowek.
Tytuł
Nazwa elementu w schowku. Możesz wybrać element klikając na jego nazwę.
Typ
Typ elementu. Na przykład Strona, Artykuł, Kalendarz itd.
Data
Data i czas umieszczenia elementu w schowku.
Poprzednia lokalizacja
Miejsce serwisu w którym dany element dotąd się znajdował. Możesz obejrzeć poprzednią lokalizację wybierając ten link.
Użytkownik
Login użytkownika który umieścił element w schowku. To opcjonalne pole jest widoczne tylko gdy schowek jest współdzielony lub gdy administrator zarządza jego zawartością.Zobacz także: |